+48 574-171-199 biuro@exception.com.pl

Kompleksowe usługi informatyczne – profesjonalna realizacja

Dzięki rozbudowanej, nowoczesnej infrastrukturze informatycznej jesteśmy w stanie przejąć wszelkie obowiązki związane z obsługą informatyczną dużych firm.

Przez 10 lat rozwijaliśmy nasze umiejętności w zakresie usług outsourcingu IT. Dysponujemy bezkonkurencyjnym doświadczeniem oraz rozumiemy potrzeby i oczekiwania naszych Klientów.

Oferujemy zróżnicowane pakiety serwisowe, dostosowane do indywidualnych potrzeb Klientów. Na każde zgłoszenie odpowiadamy maksymalnie w trzy godziny – nawet w niedziele i święta. Jeśli awarii nie da się usunąć w ciągu doby, dostarczamy sprzęt zastępczy.

Sprawdzona obsługa informatyczna

  • Administracja systemami informatycznymi: zarządzanie domenami i usługami, konfiguracja macierzy, archiwizacja danych, kontrole bezpieczeństwa, zachowanie ciągłości pracy systemów, wirtualizacja serwerów i inne.
  • Wsparcie użytkownika, także w nagłych sytuacjach: nauka obsługi oprogramowania, instalacja nowych podzespołów i programów, pomoc w przypadku awarii programu lub sprzętu i inne.
  • Nadzór nad oprogramowaniem i sprzętem: przygotowywanie stanowisk komputerowych, montaż podzespołów, czyszczenie sprzętu, modernizacja, wirtualizacja komputerów i inne.

Korzyści ze współpracy

  • Oszczędność dzięki uniknięciu obowiązku tworzenia od podstaw wewnętrznych struktur informatycznych.
  • Profesjonalna obsługa i wsparcie umożliwiające płynną, nieprzerwaną działalność systemów.
  • Przeniesienie odpowiedzialności za funkcjonowanie systemów na rzetelnego, doświadczonego partnera.
  • Stały dostęp do najnowszych rozwiązań informatycznych oraz częste aktualizowanie software’u.
  • Zabezpieczenia przed awariami i atakami.
  • Możliwość wdrażania niestandardowych rozwiązań.

Współpraca

Umowa współpracy opiera się na Service Level Agreement, czyli dokumencie określającym granice odpowiedzialności podmiotu przejmującego obsługę, a zarazem wskazującym granice minimalnej dostępności usług akceptowane przez Klienta. Prosimy o kontakt w celu omówienia szczegółowych warunków współpracy.