skip to Main Content
Agencja Interaktywna Poznań

Agencja Interaktywna Poznań

Grupa Exception, czyli Agencja Interaktywna Poznań

Agencja Interaktywna Poznań – tworzenie wizerunku w Internecie, przygotowanie stron oraz sklepów internetowych, pozycjonowanie, reklama to wszystko zagwarantuje Grupa Exception.

Tradycyjnie reklama ma jeden kierunek. Projektuje się reklamę, kupuje przestrzeń reklamową, wysyła ​​reklamę w świat i czeka na pojawienie się wyników w kasie. Ta jednokierunkowa rozmowa nie tworzy dialogu z klientem na temat produktu, raczej po prostu przekazuje wiadomość, którą klienci mogą zaobserwują lub nie. A kiedy dopiero zaobserwują mogą zastanowić się czy dany produkt czy usługa ich zwyczajnie interesuje.

 

  •    Czym tak naprawdę jest Agencja Interaktywna Poznań?
  • Jakie formy marketingu internetowego oferujemy?
  • Jakie rozwiązanie są najlepsze i dla kogo?
  • W jaki sposób opracowano i jak zmienia się marketing internetowy?

Agencja Interaktywna PoznańDla wielu firm rodzaj odgórnej reklamy nie jest już skuteczny. Klienci oczekują teraz, że będą mile widzianymi i szanowanymi Klientami firm, które kochają. Nie chcą być przekonani, że muszą coś kupić; chcą poczuć, że mają coś wspólnego z daną marką czy firmą..

W przeszłości angażowanie konsumentów w rozmowę było trudne, wymagało czasu i energii na poszukiwanie i badanie potencjalnych klientów. Wszystko to zmieniło się wraz z nadejściem Internetu. Obecnie narzędzia ułatwiają firmom uzyskiwanie informacji zwrotnych, śledzenie zachowań klientów oraz dostosowywanie oferty marketingowej i produktowej do potrzeb ich klientów. Ta komunikacja prowadzi do większego zadowolenia klientów i dłuższej lojalności wobec marki, umożliwiając konsumentom udział w rozmowie na temat ulubionych produktów.

Agencja Interaktywna Poznań to esencja marketingu internetowego, który opiera się na klientach wyrażających swoje preferencje, dzięki czemu możemy produkować bardziej odpowiednie komunikaty marketingowe. W odróżnieniu od marketingu wychodzącego z przeszłości, interaktywny marketing tworzy dwukierunkowy dialog między firmą a jej klientami. Reklama rozwija się, jest dynamiczna, dzięki czemu podąża za klientami. Za każdym razem, gdy klient jest proszony o przedstawienie opinii, wyrażenie swoich osobistych preferencji lub podanie danych demograficznych, dostarcza informacje, które marketerzy mogą wykorzystać do kierowania ich działaniami reklamowymi.

Formy Marketingu Internetowego

Marketing interaktywny może przybierać różne formy, najpopularniejszymi z nich są działania SEO i SEM. Gdy klienci wpisują zapytanie w wyszukiwarce, wyświetlane są reklamy na podstawie wyszukiwanych haseł. Wyszukiwanie szamponu może powodować reklamy produktów do pielęgnacji włosów.

 

Agencja Interaktywna Poznań specjalizuje się w tworzeniu stron internetowych w technologii WordPress  oraz sklepów online. Oficjalna strona firmy to niezwykle ważny element jeżeli chodzi o marketing. Dają one ogromne możliwości dla firm, aby nawiązać kontakt z klientami. W przeciwieństwie do reklamy telewizyjnej, która działa przez 20 sekund, a następnie kończy się, strony internetowe pozwalają klientom nawiązać kontakt z firmami, które ich interesują, zgodnie z własnymi potrzebami. Mogą przeglądać oferty produktów, poznawać historię firmy, uzyskiwać dostęp do ofert i uczestniczyć w forach.

 

Tradycyjny Marketing vs. Marketing Internetowy

Agencja Interaktywna Poznań to strzał w dziesiątkę ponieważ marketing internetowy ma wiele zalet w porównaniu z tradycyjnym marketingiem. Przede wszystkim koszt. Reklama internetowa kosztuje znacznie mniej niż reklamy telewizyjne, czy billboardy i często zapewnia wyższe stopy zwrotu. Firmy powinny zawsze być zainteresowane uzyskaniem tych samych wyników przy zmniejszonych kosztach.

Działania online również pozostawiają ogromne ilości informacji o klientach. Dane demograficzne i osobiste preferencje są ujawniane poprzez ich zachowanie w Internecie, co umożliwia firmom śledzenie i przechowywanie tych danych w przyszłych działaniach marketingowych. Im bardziej marketing jest zgodny z potrzebami i wymaganiami klienta, tym większe jest prawdopodobieństwo sprzedaży produktu czy usługi.

Agencja Interaktywna Poznań daje możliwość ewoluowania i rozwijania ulubionych produktów i marek. Pomagamy firmom wykorzystywać  informacje do opracowywania produktów, których klienci są najbardziej zainteresowani zakupem, zwiększając poczucie szacunku klienta i potencjalną sprzedaż.

 

Marketing w wyszukiwarkach = SEO I SEM

Obejmuje to wszystko, od optymalizacji witryny po to, aby wyświetlała się ona w wynikach wyszukiwania, po umieszczanie kierowanych reklam na stronach wyników wyszukiwania.

Usługi SEO Agencja Interaktywna Poznań

Search Engine Optimization (SEO) to jeden z najważniejszych fundamentalnych elementów każdej udanej kampanii marketingowej i najlepszej długoterminowej inwestycji w kierowanie ruchu wysokiej jakości na strony internetowe marki. Dzisiejsze pozycjonowanie jest trudną grą, z powodzeniem obsługiwaną przez najlepszych ekspertów i liderów, którzy potrafią pozostać w czołówce aktualizacji technologii i algorytmów.

Algorytmy wyszukiwarek zmieniają się regularnie, Agencja Interaktywna Poznań może być dumna z bycia świadomym najnowszych osiągnięć w SEO. W przeciwieństwie do wielu firm SEO, które używają przestarzałych strategii i technik, nasz zespół ciągle się szkoli i jest świadomy tego, co najbardziej cenią dziś wyszukiwarki. Stosujemy nowe zmiany w naszych strategiach agencji SEO poprzez nasze:

 

  •    Dogłębne testy SEO i diagnostykę
  • Priorytetowe budowanie linków jakościowych
  • Przeprowadzanie dokładnych i obszernych badań dotyczących słów kluczowych, koncentrując się na słowach kluczowych z długim ogonem i wysokim wskaźnikiem skuteczności słów kluczowych
  • Analiza linków wewnętrznych i zewnętrznych

Jako firma zajmująca się optymalizacją wyszukiwarek uważnie śledzimy wytyczne Google, które są rozpowszechniane co kwartał, ale mają też wiele innych sposobów uzyskiwania zastrzeżonych informacji dotyczących zachowań wyszukiwarek.

Dlaczego potrzebujesz optymalizacji pod kątem wyszukiwarek (SEO)

Najskuteczniejszym sposobem przyciągnięcia użytkowników do witryny po najniższych kosztach jest zbudowanie ekologicznej wyszukiwarki swojej witryny. SEO to skuteczne narzędzie do zwiększania ilości i jakości ruchu na Twojej stronie. Proces obejmuje kombinację strategii „na stronie” i „poza stroną” zaprojektowanych w celu wspierania celów biznesowych. Widoczność w wyszukiwarkach poprawi ekspozycję marki w Internecie, zwiększając ruch w witrynie, czas w jednej witrynie i liczbę konwersji.

Usługi doradcze

Agencja Interaktywna Poznań zapewnia usługi doradztwa w zakresie optymalizacji wyszukiwarek dla firm. Jednym z najważniejszych czynników do osiągnięcia konkurencyjnej pozycji w wyszukiwarkach jest nieustanne rozwijanie różnorodnych linków przychodzących do Twojej witryny. Podczas tworzenia strategii budowania linków należy uwzględnić wiele czynników.

Strategie treści i blogów w celu poprawy SEO

Posiadanie świetnych treści jest jednym z najważniejszych czynników do osiągnięcia konkurencyjnej pozycji w wyszukiwarkach. Właśnie dlatego blogi mają tendencję do rangowania.

 

Marketing e-mailowy

Dostarczanie reklam, ofert i powiadomień za pośrednictwem poczty elektronicznej to skuteczny i ekonomiczny sposób komunikacji z klientami.

 

Blogowanie

Agencja Interaktywna PoznańKrótkie posty na blogu informujące klientów o nowych produktach, specjalnych ofertach i kulturze stojącej za marką. Oraz długie profesjonalne i rzeczowe treści związane z branżą. Treści na twojej stronie internetowej są głównym środkiem komunikacji między firmą, a Klientami. Strony internetowe są strategicznym narzędziem dla firm, aby zwiększyć rozpoznawalność marki i sprzedaży online poprzez marketing internetowy. Zawartość witryny odgrywa kluczową rolę w maksymalizacji potencjału marketingowego i komunikowaniu klientom, jakie są twoje produkty i usługi.

Agencja Interaktywna Poznań oferuje usługi copywriting i doradztwo na wielu poziomach. Możemy dostarczać treści do stron internetowych, blogów, artykułów, a nawet informacji prasowych. Nasi pisarze-eksperci nie tylko mają wieloletnie doświadczenie w dziedzinie copywritingu, ale również rozumieją najlepsze praktyki w zakresie opracowywania treści SEO.

Pisanie dla swoich czytelników – To ich chcesz zadowolić najbardziej, a nie wyszukiwarki. Są potencjalnymi klientami i powinni być traktowani priorytetowo.

Portale społecznościowe

Witryny takie jak Facebook i Twitter mają miliony użytkowników i są krytycznymi miejscami do łączenia się z klientami.

Usługi marketingu mediów społecznościowych

Social Media to z pewnością jeden z najbardziej znanych i modnych elementów marketingu cyfrowego, ale to coś więcej niż tylko tweetowanie i publikowanie. Zarządzanie marketingiem mediów społecznościowych jest integralną częścią wspierania wszystkich innych elementów marketingu internetowego, w szczególności SEO, Content Marketingu i innych. Agencja Interaktywna Poznań ma sprawdzony zespół ekspertów i liderów mediów społecznościowych, który przeprowadzi proces krok po kroku, aby Twoja kampania marketingowa w mediach społecznościowych spełniała swoje cele.

Rozpoczynamy wszystkie kampanie marketingowe w mediach społecznościowych, zdobywając wiedzę na temat Twojej branży, celów biznesowych i docelowych odbiorców. Prowadzimy bardzo formalny proces marketingowy dla każdej strategii mediów społecznościowych, która obejmuje dogłębne badanie i analizę danych, badania rynku, planowanie projektów, wyjątkowe zarządzanie projektem, szkolenia, konsultacje i raportowanie. Zamieszczamy również reklamy w mediach społecznościowych, takie jak reklamy na Facebooku, w wielu kampaniach marketingowych. Jako najlepsza agencja marketingu internetowego tworzymy zalecenia dla mediów społecznościowych, które będą najlepsze dla Twojej firmy i będą najbardziej satysfakcjonujące dla odbiorców.

Usługi mediów społecznościowych

Przed stworzeniem strategii dla klientów w mediach społecznościowych nasz zespół przeprowadza rzetelną analizę konkurencyjnego zestawu klientów, aby zorientować się, co wszystkie strony robią w przestrzeni społecznej, abyśmy mogli podnieść poprzeczkę i być innowacyjni w branży. Patrzymy również na ogólnych pogląd branży, aby dowiedzieć się, w jaki sposób użytkownicy korzystają z platform, aby dowiedzieć się więcej o konkretnych danych demograficznych dla marki oraz innych cennych informacji

Społeczne usługi SEO

Stało się oczywiste, że granica między mediami społecznościowymi, a optymalizacją wyszukiwarek nie tylko uległa zamazaniu, ale zniknęła. Większość firm rozumie dziś, że zarówno strategie SEO, jak i Social Media są kluczowymi elementami marketingu. W przeszłości były to samodzielne strategie, ale teraz nie można z powodzeniem istnieć bez drugiego.

 

Reklamy kierowane

Niektóre reklamy mogą być kierowane do określonych klientów. Gdy klienci natykają się  na reklamy odpowiadające ich potrzebom, kupują więcej.

Marketing interaktywny szybko stał się jedną z najpopularniejszych form marketingu. Nawet najmniejsze i najdalej zlokalizowane firmy posiadają i rozwijają swoje strony, które zapewniają istnienie w sieci. Mówi się, że zazwyczaj są to większe firmy, szczególnie te dysponujące środkami do zainwestowania. Agencja Interaktywna Poznań obsługuje zarówno większe jak i te mniejsze firmy. Każdy z tych firm może korzystać z tych samych narzędzi jednak wymagają one nakładu wiedzy, czasu i pieniędzy. Firmy mogą korzystać z marketingu interaktywnego na wiele sposobów, ale najbardziej kreatywni i innowacyjni mogą osiągać najlepsze wyniki. Kiedy 1-800-Flowers.com planowała kampanię walentynkową, szukali sposobów na przyciągnięcie mężczyzn, którzy nie kupowali w poprzednich latach kwiatów. Stworzyli prostą grę online, która polegała na strzelaniu do Kupidynów unoszących się wokół bukiecików kwiatów. Podczas gry bukiety kwiatów przewijały się u dołu ekranu. Strategia marketingowa wykorzystała coś, co mężczyźni kochali (gry wideo), aby sprzedawać je na coś, co im się nie podobało (kwiaty walentynkowe). W tym roku firma ustanowiła rekordy na zamówienia walentynkowe.

 

Agencja Interaktywna Poznań najlepsze praktyki:

Multimedia – używaj różnych rodzajów mediów od obrazów, tekstu, filmów i gier

Personalizacja – spraw, aby reklama była niepowtarzalna dla każdego użytkownika.

Dołącz atrakcyjną ofertę – skorzystaj z możliwości targetowania reklamy internetowej, aby zaoferować klientom specjalne oferty lub promocje.

Opowiedz historię – narzędzia multimedialne można wykorzystać do opowiedzenia historii, która pomaga wzmocnić wizerunek marki w świadomości konsumentów.

Interakcja z Klientem – Im głębiej klient angażuje się w reklamę, tym bardziej prawdopodobne jest, że kupi produkt.

Użyteczność – reklamy online powinny być intuicyjne i przyjazne dla użytkownika.

 

Agencja Interaktywna Poznań tworzy niezawodne interaktywne plany marketingowe, które opierają się na wnikliwej analizie danych klientów. Wiedza o tym, kim są klienci, czego chcą i i skąd przychodzą, ma kluczowe znaczenie dla skutecznego umieszczania reklamy.

Aby zebrać te dane, na przykład  Adidas podczas swojej wielkiej kampanii, w której promował nowe innowacyjne buty do biegania utworzył specjalną stronę, na której sprzedano 250 par butów, zanim ktokolwiek mógł je kupić. Buty sprzedawały się natychmiast najzagorzalszym lojalistom Adidasa na świecie. Adidas umożliwił klientom zakup butów na początku w zamian za dostarczenie danych o ich preferencjach i doświadczeniach z marką. Dane te ujawniły kluczowe fakty dotyczące zainteresowań ich klientów, które można wykorzystać do zaplanowania wszelkich przyszłych działań marketingowych.

Dane sugerują, że Adidas powinien przeprowadzić skoordynowaną, multimedialną kampanię marketingową, która przypomina klientom o wprowadzeniu produktu na rynek, niezależnie od tego, gdzie byli online. Opracowali również specjalną skórkę marketingową dla komunikatora MSN, która wyświetlała reklamy i informacje o produkcie, gdy użytkownicy rozmawiali ze sobą. Wysoce szczegółowe wiadomości e-mail zostały wysłane do klientów Adidas reklamujących wszystkie nowe funkcje, które miał do zaoferowania but. Specjalistyczna strona internetowa podkreśliła technologiczny charakter obuwia. Wszystkie te wysiłki zostały skoordynowane, aby zapewnić spójny i aktualny przekaz.

Adidas, podejmując tak agresywne podejście online, wzbudziło zainteresowanie nowym butem i ułatwiło klientom uzyskanie dodatkowych informacji. Marketing interaktywny umożliwił zainteresowanym stronom poznanie produktu we własnym kierunku. Strategia marketingowa była prowadzona tak samo przez klienta, jak producent obuwia. Markowe skórki IM, których użyli, uzyskały imponujący 21% współczynnik klikalności, który w ciągu pierwszego tygodnia przyciągnął pół miliona osób na oficjalną stronę Adidas. Ci ludzie byli dokładnie takimi klientami, jakich szukał Adidas, ponieważ wyrazili wyraźne zainteresowanie produktem.

 

Jesteśmy ekspertami

Menedżerowie marketingu e-mailowego planują, wdrażają i śledzą kampanie e-mail marketingowe. Będą odpowiedzialni za rozwijanie list e-mailowych, projektowanie dynamicznych reklam e-mail i monitorowanie sprzedaży w wyniku tych reklam. Menedżerowie muszą posiadać silne umiejętności techniczne, a także umiejętność pisania atrakcyjnych tekstów i wybierania przyciągających wzrok obrazów. Agencja Interaktywna Poznań spełnia wszystkie wymagania swoich Klientów. Nowe technologie internetowe pojawiają się każdego dnia i rosną w siłę w ciągu kilku miesięcy. Korzystanie z narzędzi online skutecznie przedstawia wiele możliwości, ale także stawia znaczące wyzwania. Dzięki opanowaniu tych narzędzi jesteśmy przygotowani do interakcji z klientami w nowy i ekscytujący sposób.

Zapraszamy do kontaktu!

Back To Top