Korzyści z pozycjonowania w Google

Korzyści z pozycjonowania w Google Klienci sami trafiają na Twoją stronę internetową. Pozycjonowanie odpowiada na złożone konkretne zapytanie odbiorcy. Jest to reklama typu pull czyli forma reklamy, której założeniem jest zachęcenie użytkownika do kliknięcia w nią w celu poznania np.…

Czytaj więcej

Jak chronić firmę przed wirusami?

Jak chronić firmę przed wirusami? Wirus Petya miał zaatakować głównie w Rosji, Hiszpanii, Indiach, USA na Ukrainie. Dotarł również do koncernu Mondelez International i fabryki słodyczy w Bielanach Wrocławskich. W Centrum ds. Badań, Rozwoju i Jakości Mondelez w Bielanach Wrocławskich…

Czytaj więcej

Strategie myślenia człowieka sukcesu

Jakiś czas temu na Youtubowym kanale Łukasza Jakóbiaka ukazał się wywiad z najbardziej znanym polskim trenerem rozwoju osobistego – Mateuszem Grzesiakiem. Z porad i szkoleń Mateusza skorzystał już niejeden biznesmen i człowiek sukcesu. Udział w jego kursach przynosi nie tylko sporą dawkę…

Czytaj więcej

Agencja marketingowa – jaki jest jej udział w rynku?

Agencja marketingowa Agencja marketingowa. W dzisiejszych czasach wirtualność i marketing jest absolutną podstawą wielu typów biznesu. Stale rosnące zapotrzebowanie na ten typ reklamy spowodował znaczny wzrost liczby firm oferujących profesjonalne usługi w tym zakresie. Każde przedsiębiorstwo, któremu zależy na skutecznej reklamie, chce zostać…

Czytaj więcej

Page Rank

Page Rank Pamiętna data, 15 kwietnia 2016, będzie jednoznacznie kojarzyć się z odejściem w niepamięć wskaźnika Page Rank z Google Toolbara. Czy to dobrze czy to źle odpowiemy w dalszej części wpisu. Czym był wskaźnik Page Rank? Dla tych co…

Czytaj więcej