Audyt SEO, pomaga poprawić kondycję techniczną, wydajność oraz szybkość witryny.

 

Przeprowadzenie audytu optymalizacji pod kątem wyszukiwarek witryny jest ważne z wielu powodów. Można dokonać dokładnej oceny stanu swojej witryny, zidentyfikować obszary, które wymagają poprawy oraz można wdrożyć zmiany i aktualizacje w celu jej ulepszenia.

 

Audyt SEO może być uciążliwy i czasochłonny, ale jest konieczny jeżeli chcemy mieć sprawną i funkcjonalna stronę internetową. Aby to ułatwić, musisz wiedzieć czego szukasz, kogo wybrać do wprowadzenia zmian i jakie narzędzia będą używane.

Dobry audyt SEO zapewnia:

Analizę techniczną witryny

Jeśli Twoja strona ma wiele problemów technicznych, jej wydajność będzie niższa, a ruch będzie mniejszy niż zwykle. Poprawa wydajności technicznej strony internetowej jest jednym z najważniejszych aspektów zwiększania ogólnej widoczności witryny w wyszukiwarkach.

Przeprowadzenie audytu technicznego oznacza wyszukanie wszystkich błędów lub problemów technicznych, które mogą negatywnie wpłynąć na wydajność Twojej witryny w wyszukiwarkach.

 

Potencjalne aspekty techniczne, które należy wziąć pod uwagę i przeanalizować to:

 

  • Kanonizacje adresu URL
  • Kanonizacja IP
  • Strona domyślna / indeksu
  • Powielanie treści
  • Duplikacja tytułu strony
  • Mapa witryny XML
  • 404
  • Szybkość strony
  • Nawigacja tekstowa

 

Można skorzystać z narzędzi technicznych, takich jak Narzędzia Google dla webmasterów, Google PageSpeed ​​Insights, Test optymalizacji mobilnej Google, SEOquake, Woorank do przeprowadzenia technicznego audyt SEO.

 

Analizę funkcjonalność witryny

Funkcjonalność strony internetowej określa jej działanie i sposób działania.  Jest to kluczowy aspekt dla użytkownika i wpływa na rentowność witryny. Wpływa na zachowanie użytkowników, liczbę odwiedzin, współczynniki odrzuceń, współczynniki konwersji poszczególnych stron i ogólny współczynnik konwersji witryny.

 

Jeśli zoptymalizujesz swoją witrynę pod kątem wyszukiwania, aby zwiększyć ruch w witrynie, ale ludzie natychmiast opuszczą Twoją witrynę, ponieważ nie mogą znaleźć tego, czego szukają. Zwiększa się współczynnik odrzuceń witryny, a Google penalizuje Twoją witrynę w wynikach wyszukiwania.

 

Upewnij się, że masz dostęp do Google Analytics, dzięki czemu możesz analizować ruch na witrynie. Ponadto wytyczne dotyczące projektowania i treści Google stanowią przydatny przewodnik informujący o sposobie indeksowania i pozycjonowania witryny przez Google.

 

Analizę zawartość witryny

Treść  strony internetowej musi być unikalna. Tworząc materiały, które przyciągają odwiedzających i zachęcają ich do zagłębiania się w strony witryny, zoptymalizowane treści stworzą przyjazne i interesujące środowisko dla klientów i zmniejszają współczynnik odrzuceń witryny.

Tag tytułu i opis meta to najbardziej widoczne funkcje wyświetlane na stronie wyników wyszukiwania. Za pomocą Google Analytics możesz znaleźć najbardziej popularne strony konkurencyjne i porównać jakość swojej treści.  Musisz również wybierać trafne słowa kluczowe dla swoich treści. Zanim jednak zaczniesz, przeprowadzać badanie słów kluczowych za pomocą narzędzia planowania słów kluczowych Google, zapoznaj się z naszym poprzednim wpisem o tym jak stworzyć dobrą treść SEO.

 

Czy zastanawiasz się, dlaczego Twoja witryna stoi tak nisko w pozycjach Googla? Możliwe, że Twoja strona nie jest zoptymalizowana pod kątem wydajności wyszukiwarki.

Możemy pomóc. Grupa Exception to doświadczony zespół analizujący dziesiątki elementów technicznych i nietechnicznych, które napędzają wyniki wyszukiwania i umieszcza je w ostatecznym raporcie, który służy jako plan wdrożenia.

 

NASZ  AUDYT SEO:

 

Dostępność

Wyszukiwarki muszą znaleźć informacje na temat Twojej strony, aby mogła ona dobrze się pozycjonować. Ale tak się nie dzieje, gdy witryna nie jest odpowiednio skonfigurowana i zorganizowana. Przeanalizujemy kod i parametry techniczne, aby ocenić, jak dobrze firmy takie jak Google i Bing mogą zlokalizować Twoją witrynę.

 

Indeksowanie

Podobnie jak w przypadku każdego inwentarza zasobów, przeanalizujemy, w jaki sposób wyszukiwarki mogą indeksować Twoje strony, treści, teksty, obrazy i filmy, aby Twoja strona mogła zyskać lepszą pozycję w rankingu. Aby zmaksymalizować ekspozycję, upewniamy się, że nie ma duplikacji stron w Twojej witrynie lub w innych nieuczciwych witrynach, skanując zawartość za pomocą porównywalnych zewnętrznych skanów witryny.

 

Kompleksowa Analiza

Nasz kompleksowy audyt SEO sprawdza szereg czynników, w tym czy powtarzające się słowa kluczowe i treść osłabiają Twoją pozycję w rankingu wyszukiwania i czy słaba struktura URL-owania hamuje wydajność.

 

Zewnętrzne czynniki rankingowe.

Nasz audyt SEO zawiera analizę wpływu czynników zewnętrznych na wiarygodność, dzięki czemu możesz uwolnić swój prawdziwy potencjał SEO.

 

Analiza konkurencyjna

Każdy audyt SEO musi zawierać badanie konkurencji. Będziesz mógł porównać Twoją witrynę z kluczowymi rywalami pod względem ich znaczenia na podstawie ważnych słów kluczowych i jakości linków prowadzących do każdej witryny.

 

Słowo kluczowe

Przeglądanie usług takich jak Google Analytics, Google Adwords, Bing Keyword Research, MOZ jest przydatne przy wyborze słów kluczowych. Nasi eksperci ocenią stan strategii słów kluczowych i wskażą możliwości przyciągnięcia większej grupy odbiorców.

Centrum preferencji prywatności

Translate »