skip to Main Content
Pozycjonowanie Google

Pozycjonowanie Google zwiększy ilość Twoich zleceń w krótkim czasie!

Pozycjonowanie Google to sposób, który przyczyni się do zwiększenia rozpoznawalności marki i przyniesie Ci interakcje z Klientami. Mamy dla Ciebie niezawodne pozycjonowanie Google, które w niedługim czasie spełni Twoje oczekiwania, a nawet je przekroczy!

Zapewne wiesz, że najwięcej zapytań ofertowych trafia do firm, które są na pierwszych dziesięciu wynikach wyszukiwania. Nie czekaj więc dłużej bo każdego dnia oddajesz swoich potencjalnych Klientów swojej konkurencji! Dołącz do grona naszych zadowolonych Klientów, którzy osiągnęli już wysokie pozycje w Google i osiągają sukces w Internecie.

Bazując na naszym wieloletnim doświadczeniu wybierzemy najskuteczniejsze słowa kluczowe i wypozycjonujemy je na najwyższe pozycje w wyszukiwarce. To nie są puste słowa! Przekonaj się, że piszemy prawdę.

Co otrzymujesz w ramach współpracy?

Analizę oraz dobór najskuteczniejszych słów kluczowych.

Przeprowadzamy szczegółową analizę słów kluczowych dopasowanych do Twojej branży. Dobieramy frazy, które są skuteczne i precyzyjnie docierają do potencjalnej grupy Klientów. Działamy wielopłaszczyznowo, lokalnie oraz międzynarodowo.

Audyt SEO oraz optymalizację strony internetowej.

Analizujemy treści, grafiki na stronie oraz jej kod w oparciu o opracowaną metodę efektywnego pozycjonowania oraz wdrażamy potrzebne modyfikacje, przygotowujemy witrynę pod SEO i instalujemy niezbędne wtyczki i narzędzia.

Monitoring pozycji strony wraz z raportowaniem wyników.

Monitoring codziennie aktualizuje wyniki Twojej strony. Udostępniamy panel Klienta, który możesz sprawdzać o każdej porze. Dzięki temu możesz na bieżąco kontrolować efekty naszej pracy. Co miesiąc tworzymy raporty przedstawiające postępy oraz analizy działań i ich ewentualne zmiany.

Wsparcie Specjalisty SEO oraz doradcy Klienta biznesowego.

Wiemy, jak pozycjonować Twoją stronę, aby uzyskać najlepszy wynik. Odpowiemy na Twoje pytania i dostosujemy pozycjonowanie do zmieniających się potrzeb Twojej branży, firmy oraz Twoich oczekiwań. Wspólnie ustalimy najlepszą strategię, a my ją wdrożymy.

Jak działa Pozycjonowanie Google i sam Google?

Aby zrozumieć, co musimy zrobić w przypadku pozycjonowania, spójrzmy na to, jak Google zaczął i jak ewoluuje dzisiaj. Pomysł na PageRank – algorytm wczesnego wyznaczania pozycji w Google – wynika z wyliczeń Einsteina. Larry Page i Sergei Brin zdali sobie sprawę, że z powodu linków Internet może być analizowany i klasyfikowany w podobny sposób, z wyjątkiem tego, że zamiast korzystać z referencji, mogą korzystać z łączy. Podjęli więc próbę przeszukiwania całego Internetu, ustalając, które strony były połączone najbardziej. Strony z największą liczbą linków były teoretycznie najlepszymi stronami.

Google działa dziś w dużej w ten sam sposób, chociaż ma znacznie więcej wyrafinowania i niuansów. Na przykład nie wszystkie łącza mają tę samą wagę. Pod koniec dnia celem Google jest znalezienie „najlepszej” (lub najbardziej popularnej) strony internetowej dla słów wpisywanych na pasku wyszukiwania.

Budowanie strony przyjaznej wyszukiwarce Googla. Gdy będziesz już gotowy do rozpoczęcia spaceru z pozycjonowaniem, nadszedł czas, aby zastosować techniki SEO w witrynie, niezależnie od tego, czy jest ona nowa, czy stara. Samo zaprojektowanie strony www nic nie da. Witryna bez treści nie jest stroną.

Odpowiednie słowo kluczowe to podstawa. Firmy optymalizują strony internetowe pod kątem wyszukiwania, przypisując słowa kluczowe do poszczególnych podstron. Wybór słów kluczowych ma kluczowe znaczenie dla sukcesu, w szczególności jeśli chodzi o wykonywanie płatnych kampanii. Jest również integralną częścią strony internetowej w rankingu naturalnym lub organicznym w wyszukiwarkach. Pytanie na co zwrócić uwagę wybierając słowa kluczowe na swoją stronę internetową, aby jak najlepiej się wypozycjonować w wyszukiwarkach.Pozycjonowanie Google

Pozycjonowanie Google od 2018 roku ogłosił, że witryny z Certyfikatem SSL będą wyżej w rankingu. Certyfikat SSL to narzędzie poświadczające wiarygodność domeny bądź domeny oraz jej właściciela. Potwierdza bezpieczeństwo szyfrowania danych przesyłanych pomiędzy użytkownikiem, a serwerem. Jest gwarancją zachowania poufności danych i płynnej komunikacji. Do szyfrowania danych wykorzystuje się certyfikat o określonej długości klucza.

Jak wygląda pozycjonowanie Google Twojej strony?

Najważniejsze w usłudze pozycjonowania jest właściwe wyselekcjonowanie słów kluczowych oraz wypozycjonowanie ich na jak najwyższe pozycje. Frazy dobierane są na podstawie oferty, która znajduje się na Twojej stronie. Nasi doradcy szczegółowo analizują branżę, konkurencję, Twoje wcześniejsze działania marketingowe i na tej podstawie przygotowywana jest optymalna oferta.

ETAP 1

  • Dobór słów kluczowych
  • Nawiązanie współpracy
  • Audyt SEO

ETAP 2

  • Optymalizacja serwisu
  • Pozycjonowanie strony www

ETAP 3

  • Monitorowanie wyników pozycjonowanie
  • Opieka i doradztwo Specjalisty SEO

Pozycjonowanie Google – działania optymalizujące

Optymalizacja słów kluczowych w Search Console

Po opublikowaniu nowej treści zaczynamy gromadzić dane o wyświetleniach w Google Search Console.

Częściej treść jest publikowana na stronie internetowej poświęconej tematowi, ale bez konkretnego słowa kluczowego (tematu rodzica). Mimo że treść może być dobrze napisana, prawdopodobnie nigdy nie zobaczy pierwszej strony SERP z powodu tego niedociągnięcia. Lepsza część Google Search Console pokazuje, jakie słowa kluczowe Google kojarzą się z Twoim artykułem. Korzystając z tych danych, możesz przepisać artykuł tak, aby precyzyjnie obejmował główny temat, którego dotyczy słowo kluczowe.

Audyt i optymalizacja wewnętrznego łącza

Link wewnętrzny to link z jednej strony w Twojej witrynie do drugiej. Są dobre dla Pozycjonowanie Google. Wewnętrzne linki są korzystne dla SEO, ponieważ pomagają przekazać link equity do strony otrzymującej link. Linki wewnętrzne ułatwiają też robotom indeksującym Google indeksowanie Twojej witryny. Gdy tworzysz nowe treści w swojej witrynie, tracisz możliwości wewnętrznego łączenia.

Na przykład załóżmy, że napisałeś post na blogu w poniedziałek, a następnie w środę. Wpis, który napisałeś w środę, może zawierać link do wpisu, który napisałeś w poniedziałek. Odwrotna sytuacja niekoniecznie jest prawdą, ponieważ musiałbyś powrócić do artykułu, który napisałeś w poniedziałek, aby dodać link do środowego artykułu. Regularnie publikując treści, trudno jest nadążyć za tego typu wewnętrznym łączeniem.

W zależności od tego, jak często publikujesz treści w swojej witrynie, należy przeprowadzać wewnętrzny audyt linków co kwartał, pół roku lub rok. Ten rodzaj audytu jest naprawdę łatwy w obsłudze dzięki Google Search Console i arkuszowi kalkulacyjnemu.

Zarządzanie przekierowaniem i 404 przywracanie połączenia

Kiedy stara wersja strony internetowej przechodzi “lifting”, programiści pracujący w witrynie często zmieniają strukturę URL witryny. Może się to zdarzyć z przyczyn strukturalnych, Pozycjonowanie Google lub bez żadnego powodu.

Niezależnie od tego, dlaczego adresy URL są zmieniane to zarządzanie przekierowaniem ma kluczowe znaczenie. Przekierowania, w szczególności przekierowania 301, przekazują equity link starej strony w witrynie do nowej strony. Bez zarządzania przekierowaniami podczas przebudowy strony internetowej najprawdopodobniej stracisz swój ranking i ruch.

Przyspieszone strony mobilne (AMP)

Nie jest tajemnicą, że przenosimy się do świata mobilnego. Przyspieszone strony mobilne (AMP) to otwarte środowisko do tworzenia błyskawicznych stron mobilnych co ma wpływ na Pozycjonowanie Google. Jest wiele powodów, dla których właściciele witryn coraz częściej adoptują AMP. Zwiększa on komfort korzystania z urządzeń mobilnych, poprawiając wskaźniki na miejscu, takie jak współczynnik odrzuceń.

Pozycjonowanie Google lubi witryny, które ładują się szybko i mają tendencję do rangowania, szybciej ładując witryny wyższe w SERPach.

Algorytm Google ciągle ulega zmianie (przeczytaj więcej)  dlatego trzeba dostosowywać się do jego nowych wymagań. Jednym z nich jest właśnie responsywność. O magii mobilności przeczytasz TUTAJ.

Pozycjonowanie Google dla Klientów z całej Polski:

Back To Top