Pozycjonowanie Gdynia

Pozycjonowanie Gdynia – to prawdopodobnie to słowo kluczowe, przez które trafiłeś do nas. Stało się tak właśnie dzięki pozycjonowaniu.

Co to jest pozycjonowanie ?

Jest to proces uzyskiwania ruchu z „bezpłatnych”, „ekologicznych”, „edytorskich” lub „naturalnych” wyników w wyszukiwarkach. Wszystkie główne wyszukiwarki, takie jak Google, Bing i Yahoo, mają podstawowe wyniki wyszukiwania, w których strony internetowe i inne treści, takie jak filmy lub wykazy lokalne, są wyświetlane i klasyfikowane na podstawie tego, co wyszukiwarka uważa za najbardziej istotne dla użytkowników. Pozycjonowanie to proces, który zwiększa ruch i przychody na Twojej stronie internetowej .

Pozycjonowanie Gdynia

Często słyszymy termin “SEO”, który oznacza właśnie pozycjonowanie. Obejmuje on wiele różnych strategii i taktyk. Niektóre z nich są pracochłonne i wymagają dużego nakładu pracy, a na wyniki tych działań możemy czekać nawet kilka miesięcy. Wszystko zależy od branży i konkurencji. Może okazać się, że wyniki osiągniemy już po kilku tygodniach, ale niestety nie zawsze. Dlatego warto zaufać doświadczeniu specjalistów i cierpliwie oczekiwać na efekty pozycjonowania, które będą długofalowe i jeszcze przez długi czas będą pozytywnie wpływać na wyświetlenia Twojej strony.

Pozycjonowanie nie jest opcją, jest koniecznością w dzisiejszych czasach. Z dnia na dzień powstaje coraz więcej firm. Rynek jest przepełniony niszowymi usługami i produktami. Internet zrewolucjonizował sposób, w jaki społeczeństwo prowadzi działalność. Pozycjonowanie wprowadza porządek w tym chaotycznym świecie. Jest to sposób, w jaki firmy wyróżniają się, w jaki sposób uzyskują wszystkie przychody, mimo że istnieje mnóstwo konkurentów z taką samą ofertą dla konsumentów.

Grupa Exception to rozwiązanie Twoich problemów marketingowych. Nie marnuj swoich pieniędzy na billboardy, które widzi 10 000 osób dziennie, ale są to osoby, które nie potrzebują Twojego produktu / usługi. Skorzystaj z naszej pomocy i spraw, aby 1000 osób aktywnie szukało produktów i usług podobnych do Twojego i stały się Twoim potencjalnym klientem.

Pozycjonowanie, a Google.

Jak działa Google? Aby zrozumieć, co musimy zrobić w przypadku pozycjonowania, spójrzmy na to, jak Google zaczął i jak ewoluuje dzisiaj. Pomysł na PageRank – algorytm wczesnego wyznaczania pozycji w Google – wynika z wyliczeń Einsteina. Larry Page i Sergei Brin zdali sobie sprawę, że z powodu linków Internet może być analizowany i klasyfikowany w podobny sposób, z wyjątkiem tego, że zamiast korzystać z referencji, mogą korzystać z łączy. Podjęli więc próbę przeszukiwania całego Internetu, ustalając, które strony były połączone najbardziej. Strony z największą liczbą linków były teoretycznie najlepszymi stronami.

Google działa dziś w dużej w ten sam sposób, chociaż ma znacznie więcej wyrafinowania i niuansów. Na przykład nie wszystkie łącza mają tę samą wagę. Pod koniec dnia celem Google jest znalezienie „najlepszej” (lub najbardziej popularnej) strony internetowej dla słów wpisywanych na pasku wyszukiwania.

Wszystko to oznacza, że ​​musimy wyjaśnić Google, na czym polega nasza strona, a następnie wyjaśnić, że jesteśmy popularni. Jeśli to zrobimy, wygrywamy. 

 

Na czym polega proces pozycjonowania ?

Budowanie strony przyjaznej SEO Gdy będziesz już gotowy do rozpoczęcia spaceru z pozycjonowaniem, nadszedł czas, aby zastosować techniki SEO w witrynie, niezależnie od tego, czy jest ona nowa, czy stara. Samo zaprojektowanie strony www nic nie da. Witryna bez treści nie jest stroną.

Odpowiednie słowo kluczowe to podstawa. Firmy optymalizują strony internetowe pod kątem wyszukiwania, przypisując słowa kluczowe do poszczególnych podstron. Wybór słów kluczowych ma kluczowe znaczenie dla sukcesu, w szczególności jeśli chodzi o wykonywanie płatnych kampanii. Jest również integralną częścią strony internetowej w rankingu naturalnym lub organicznym w wyszukiwarkach. Pytanie na co zwrócić uwagę wybierając słowa kluczowe na swoją stronę internetową, aby jak najlepiej się wypozycjonować w wyszukiwarkach.

Wróćmy do słowa kluczowego, przez które prawdopodobnie nas znalazłeś. “Pozycjonowanie Gdynia”- określa dokładnie potrzeby naszego Klienta, dzięki temu możemy szybko i kompleksowo spełnić jego oczekiwania. Wybierając słowo kluczowe musimy skupić się na tym co chcemy zaoferować naszym Klientom. Pozycjonowanie Gdynia określa nam rodzaj usługi oraz ma nacisk lokalny przez co trafimy do bardziej zdefiniowanej grupy docelowej.

Strategiczne badanie słów kluczowych pozwala zmaksymalizować wielkość grupy docelowej za pomocą wszystkich właściwych haseł kierowanych na wszystkie właściwe strony. Po prawidłowym wdrożeniu badanie słów kluczowych daje hermetyczny plan gry, w jaki sposób możesz uporządkować treść, artykuły na blogu, opisy produktów i inne. Tak jak w naszym przypadku było to hasło Pozycjonowanie Gdynia. Kiedy już znajdziemy nasze słowo kluczowe trzeba przystąpić do stworzenia odpowiedniej treści z tym słowem w roli głównej.

Treść pod SEO powinna być długa (ponad 1000 słów)ponieważ wtedy ma tendencję do lepszej pozycji w wynikach organicznych, częściowo dlatego, że jest dokładna. W naszej ofercie posiadamy również Copywriting, przygotowujemy teksty oraz modyfikujemy już istniejące odpowiednio pod wybrane frazy kluczowe. 

Konfiguracja i przegląd Analytics

Bardzo ważnym aspektem przy pozycjonowaniu jest Google Analytics, który pozwala monitorować postęp, trendy i rozwój oraz lokalizować i naprawiać potencjalne problemy, zanim wymkną się spod kontroli. Pozwala także zobaczyć, jak konkretne słowa kluczowe wpływają na ruch i / lub sprzedaż. Możesz używać Analytics do ustawiania i śledzenia celów, generowania raportów lub sprawdzania, skąd pochodzą Twoi klienci. Jest to narzędzie, które jasno przedstawi osiągniet cele i pokaże co można jeszcze poprawić.

Kampanie Linkowe

Budowanie linków pozostaje ważnym elementem pozycjonowania, ponieważ jeśli witryny o wysokiej wartości zawierają linki do Twojej firmy, wyszukiwarki traktują Twoją witrynę jako większą. Ale nie chodzi tylko o tworzenie linków. Chodzi o znalezienie właściwych linków, zarówno pod względem ilości, jak i jakości.

Raportowanie rankingu w wyszukiwarkach

Jeśli chcesz otrzymywać trafny ruch dla określonego słowa kluczowego, musisz pozycjonować się na pierwszej stronie, a jeśli chcesz osiągnąć spory zysk, powinieneś znaleźć się jak najbliżej Top 3. Dlatego tak ważne jest śledzenie wszystkich rankingów słów kluczowych i odpowiednie dostosowanie planu.

Powtórz wyszukiwanie słów kluczowych

Za miesiąc, dwa może okazać się że nasza fraza Pozycjonowanie Kraków nie będzie już najlepsza pod kątem potencjalnych Klientów. Wtedy ponownie należy rozważyć, które słowo kluczowe najlepiej będzie odzwierciedlać zapytania Klientów. Trzeba śledzić trendy i rankingi aby mieć pewność, że Pozycjonowanie Gdynia czy inne słowo kluczowe nadal utrzymuje dużą liczbę zapytań.

 

Najczęstsze pytania dotyczące pozycjonowania

Kiedy pojawią się pierwsze wyniki pozycjonowania?

To pytanie przewija się tak często w wyszukiwarkach, że nawet Google wypowiedział się na ten temat. Pozycjonowanie jest niewidoczne, ale to nie magia. Proces ten wymaga bardzo dużo pracy i cierpliwości w oczekiwaniu na efekty.Mogą one przyjść stosunkowo szybko w jakieś kilka tygodni, ale najczęściej trwa  to znacznie dłużej, bo nawet do kilkunastu miesięcy. Wszystko zależy od branży, słów kluczowych oraz od konkurencji.

Jaką formę opłacania pozycjonowania wybrać ?

Jeżeli zależy Ci na stałej i rzetelnej pracy nad Twoją stroną zdecyduj się na miesięczny abonament. Polega to na ponoszeniu stałych kosztów miesięcznych przez określony czas. Taka opłata jest stała i niezależna od efektu. Dzięki raportom i statystykom klient ma pogląd na to jak zmienia się jego pozycja w internecie i tym samym wiemy za co płacimy. Dużą zaletą tej formy jest fakt ,że mamy całkowitą dowolność w wyborze słów. Agencja podejmuje pracę nad każdą trudną czy prostą frazą. Stały dopływ pieniędzy pozwala na racjonalne rozplanowanie strategii , co jest bardzo ważne przy efektywnym pozycjonowaniu wymagającym regularnie podejmowanych czynności. Na koszty abonamentu decydujący wpływ mają:

– kondycja witryny,

– cele do osiągnięcia,

– konkurencja,

– czas przeznaczony na działania.

Jeśli chcesz poznać dokładną wycenę abonamentu dla Twojej witryny skontaktuj się z nami. Przygotujemy audyt, który pozwoli ocenić kondycję strony i działania jakie należy podjąć.

 

Co lepiej wybrać pozycjonowanie, Google AdWords, Facebook Ads czy zupełnie coś innego?

To pytanie jest dość skomplikowane i nie ma zdefiniowanej jednej konkretnej odpowiedzi. Wszystko zależy od konkretnego przypadku. U jednej firmy doskonale sprawdzi się Google AdWords ze względu na profil działalności, a u drugiej lepsze okażą się reklamy na Facebooku. Główną rolę odgrywa tutaj rodzaj branży, jakie usługi i produkty sprzedajesz oraz do kogo ma trafiać ten przekaz.

AdWords jest najlepszy dla osób sprzedających jakieś usługi np. pogotowie krawieckie Kraków Wpisujemy bezpośrednio w wyszukiwarkę usługę, którą w danej chwili potrzebujemy. Facebook  z kolei ma za zadanie zapoznanie użytkowników z marką i zainteresowanie naszym produktem tak, aby użytkownik nie poszukując docelowo naszego produktu i tak jednak go kupuje.

Niezależnie od Google AdWords oraz Facebook Ads każdemu doradzamy pozycjonowanie swojej strony internetowej.

Strona internetowa to esencja naszej działalności. Przedstawia naszą pracę i firmę. Jeżeli będzie wysoko wypozycjonowana użytkownicy sami do niej dotrą. Co więcej efekty pozycjonowania są długotrwałe i będą widoczne długo po zakończeniu współpracy z Agencją.

Jeżeli nie wiesz, co będzie najlepsze dla Twojej firmy – skontaktuj się z nami. Chętnie Ci doradzimy.

 

Co to są Long Tails?

Long tail (inaczej długi ogon) to pozycjonowanie stron internetowych nie na najczęściej wyszukiwane frazy, ale wiele odmian mniej popularnych, wieloczłonowych słów kluczowych. Ten rodzaj pozycjonowania jest idealny zastępstwem pozycjonowania na mocno obsadzone przez konkurencje słowa kluczowe. Przykładem takiej frazy jest właśnie Pozycjonowanie Gdynia.

O pomoc w dobraniu najkorzystniejszych fraz najlepiej poprosić zaufaną agencję SEO.

 

Czy opłaca się zatrudnić Agencję do pozycjonowania strony ?

Oszczędność czasu

Czas jest luksusem, którego większość właścicieli firm i menedżerów nie ma, szczególnie w przypadku strategii, która wymaga tak wiele czasu jak SEO. Search Engine Optimization to ciągły proces, który wymaga wielu godzin badań, optymalizacji i utrzymania. Gdy zlecasz agencji prowadzenie SEO, zyskujesz zespół specjalistów za swoją marką, pozwalając Ci skupić się na innych zadaniach biznesowych.

Oszczędza pieniądze

Potrzeba znacznych i stałych inwestycji w celu sfinansowania wynagrodzenia, oprogramowania i sprzętu potrzebnego do zbudowania kompletnego zespołu wewnętrznych specjalistów Search Engine Optimization. Agencje mogą zaoferować swój solidny zespół i zasoby po niższych kosztach, niż byłoby to konieczne do utrzymania własnego zespołu.

 

Czy strona musi być mobile-first ?

Mobile – first czyli aktualne zmiany w wymaganiach wyszukiwarek, które ciągle postępują Jeżeli do tej pory nie miałeś jeszcze potrzeby dostosowania swojej strony internetowej do urządzeń mobilnych, może to być ostatni dzwonek na wdrożenie zmian, zanim Twoja witryna zniknie w otchłani internetu.

Od teraz do ustalania pozycji w wynikach wyszukiwarki  będzie brana pod uwagę wersja przede wszystkim mobilna wersja strony, nawet gdy użytkownik będzie poszukiwał informacji na komputerze. Oczywiście Google nadal będzie brał pod uwagę content i bogactwo treści.

Firma jest przekonana, że witryny przeznaczone tylko na komputery stacjonarne nie znikną z indeksu, a w ich miejsce wejdą strony z wersją mobilną, responsywne i z szerokimi treściami.

Jeżeli nie wiesz czy Twoja strona jest mobilna skontaktuj się z nami.

 

Czy pozycjonowanie wpłynie na ilość Klientów ?

Dzięki pozycjonowaniu na odpowiednie słowa kluczowe masz szanse trafiać do zdefiniowanej grupy docelowej. Tym samym zmniejszając współczynnik odrzuceń. Jeżeli Twoja ofertą będzie kompleksowo dostosowana pod potrzeby Twoich klientów masz szansę trafić do większej liczby takich odbiorców. A to przełoży się na zarobki firmy. Większa widoczność oznacza również większą rozpoznawalność marki.

 

Czy warto robić wewnętrzne linkowanie ?

Link wewnętrzny to link z jednej strony w Twojej witrynie do drugiej. Wewnętrzne linki są korzystne dla SEO, ponieważ  ułatwiają też robotom indeksującym Google indeksowanie Twojej witryny. Gdy tworzysz nowe treści w swojej witrynie, wracaj do poprzednich wzbogacając je o linki. To buduje wiarygodność Twojej witryny dla Googla.

 

Najczęstsze błędy popełniane przy pozycjonowaniu.

  1. Wybór niewłaściwych słów kluczowych

Jednym z najczęstszych błędów przy wyborze słów kluczowych jest zaniedbanie preferencji wyszukiwarek i użytkowników dla słów kluczowych long tail. Chociaż możesz zdefiniować swoje produkty i usługi w określony sposób, ważniejsze jest zrozumienie, jakich słów użyliby Twoi potencjalni Klienci, aby się do nich odnosić. Czasami terminy, które uważasz za poprawne, mogą oznaczać coś zupełnie innego dla innych ludzi lub mogą być zbyt ogólne. W obu przypadkach optymalizujesz wszystkie niewłaściwe słowa kluczowe. Przed rozpoczęciem optymalizacji najlepiej jest przeprowadzić podstawowe badania.

 

  1. Błędne używanie słów kluczowych w treści

Można by pomyśleć, że użycie docelowych słów kluczowych w każdym zdaniu treści zwiększy naszą pozycje w wyszukiwarce. Ta strategia nie może być bardziej błędna. W rzeczywistości używanie w ten sposób  słów kluczowych jest rejestrowane jako spam w wyszukiwarkach internetowych, co oznacza, że ​​faktycznie szkodzi Twojej stronie.

W rzeczywistości Google stosuje specjalne wyszukiwanie semantyczne o nazwie Latent Semantic Indexing (LSI). Ten program może rozpoznać temat Twojej treści bez konieczności wypychania zawartości za pomocą powtórzeń docelowych słów kluczowych.

 

  1. Tworzenie treści, które nie dotyczą twoich słów kluczowych

Inną częstą pułapką przy pozycjonowaniu jest tworzenie treści, która w rzeczywistości nie dotyczy słów kluczowych. Wyszukiwarki, takie jak Google, chcą wyświetlać użytkownikom najbardziej trafne treści związane z wyszukiwanymi hasłami. W związku z tym, jeśli Twoje treści nie odpowiadają na potrzeby użytkowników, nie będą miały dobrej pozycji.

Ten błąd jest często wynikiem prób dopasowania kilku różnych tematów do jednego elementu treści, co powoduje niską jakość pracy tylko ze względu na uwzględnienie słów kluczowych lub optymalizację wielu słów kluczowych w jednym artykule. Twoim głównym celem powinno być tworzenie treści, która naprawdę odpowiada na pytania i potrzeby Twoich docelowych odbiorców, w tym za pomocą odpowiednich wyszukiwanych terminów. Następnie wyszukiwarki będą mogły śledzić zawartość jako pasującą do pozycjonowanego słowa kluczowego.

 

  1. Publikowanie nieoryginalnych treści

Ten kolejny typowy błąd jest związany z jakością  treści. Podczas gdy powielanie tekstów było powszechną praktyką w przeszłości, dzisiejsze wyszukiwarki traktują kopiowanie i plagiowanie treści jest postrzegane jako spam i jest odradzane.

 

  1. Pomijanie znaczników tytułów i opisów meta

Optymalizacja treści nie kończy się na umieszczeniu docelowego słowa kluczowego w artykułach. Tagi tytułu i metaopis są podstawowymi elementami pozycjonowania, o których nie należy zapominać. Te czynniki optymalizacyjne są brane pod uwagę przez wyszukiwarki podczas indeksowania witryny, więc jeśli są prawidłowo wykonane, mogą poprawić wydajność Twoich treści.

Innym technicznym szczegółem są tagi graficzne. Znaczniki alt grafik zawartych w treści są ważne, ponieważ są kolejną oznaką tego, jak kreujesz artykuły. Wyszukiwarki nie widzą obrazów – ale mogą czytać znaczniki alt i dodawać te informacje w sposób, w jaki indeksują Twoje strony.

 

5 Najpopularniejszych mitów o pozycjonowaniu

  1. SEO to oszustwo.

Obiecali, że dostaniecie się na szczyt wyników wyszukiwarki, ale to się nigdy nie wydarzyło? Nie każda agencja jest taka. Jeden nieuczciwy biznes nie charakteryzuje całego obszaru działalności. Kuszące są wielkie obietnice i niskie ceny, ale musisz wiedzieć, że wszystko ma swoją prawdziwą wartość (i jego przedział cenowy!)

Pozycjonowanie jest to proces ciągły, który wymaga czasu, dużego wysiłku i pomocy specjalisty. Jeśli więc próbowałeś pozycjonowania przez kilka tygodni i nie widziałeś natychmiastowych wyników lub korzystałeś z usług oszustów, którzy twierdzili, że znają algorytm, którego używa ich Google, to w zasadzie nie masz prawa twierdzić, że pozycjonowanie to oszustwo .

 

  1. Google prowadzi wojnę z SEO.

Wiele osób twierdzi, że pozycjonowanie to walka z wiatrakami. Ponieważ Google zmienia tak często swój algorytm, że wielomiesięczne wysiłki idą na marne. Nie jest tak do końca.

To prawda, że ​​czasami wydaje się, że Google robi wszystko, aby pozbawić pozycjonowania jakiegokolwiek sensu. Oczywiście, że tak nie jest. Google myśli tylko o własnej firmie, która sprawia, że ​​użytkownicy są zadowoleni. Tak więc, to czego oczywiście nienawidzi, to manipulacyjne pozycjonerów, którzy wykorzystują każdą okazję do sztucznego zwiększania rankingów. W przeciwnym razie Google z pewnością zachęca do pozycjonowania i rozwoju witryny:

Google opublikował własny przewodnik SEO Starter Guide. Jest on trochę przestarzały, ale z pewnością zachęca ludzi do stosowania technik SEO w celu poprawy widoczności.

 

  1. Budowanie linków jest niebezpieczne.

.Ta niechęć do „nienaturalnych” linków zaczyna się w wytycznych jakościowych dla webmasterów: „Wszelkie linki służące do manipulowania rankingiem PageRank lub ranking strony w wynikach wyszukiwania Google mogą być uważane za część schematu linków i naruszenie wskazówek Google dla webmasterów.”

Twój profil linków powinien rosnąć naturalnie w miarę upływu czasu – tylko takie podejście może zapewnić Google, że korzystasz z wysokiej jakości linków wstecznych.

 

  1. Wysoko opłacane rankingi = wysoki ranking organiczny.

Płatne rankingi i rankingi organiczne funkcjonują na różnych poziomach. Bezpłatne wyniki wyszukiwania organicznego pochodzą z bazy danych indeksów, a linki sponsorowane zależą od stawki i inwestycji. Współczynnik konwersji ruchu do linków sponsorowanych przez PPC jest zwykle znacznie wyższy w porównaniu do ruchu organicznego.

Tak więc płatne reklamy mogą pomóc zwiększyć współczynnik konwersji wyników organicznych (można aktywnie eksperymentować z płatnymi reklamami i zastosować wyniki do swoich naturalnych stron wyszukiwania), ale nie mają one związku z rankingami.

 

  1. Oddzielne strony dla każdego słowa kluczowego to klucz do sukcesu.

Strona na słowo kluczowe pozwala na tworzenie treści specjalnie ukierunkowanych na każde słowo kluczowe i maksymalizowanie możliwości kierowania na ten lub ten termin lub frazę.

Ta strategia była w pełni funkcjonalna w przeszłości, ale od tego czasu mechanizmy wyszukiwarek drastycznie się zmieniły. Aktualizacja Google Hummingbird traktuje takie strony jako treści o niskiej jakości ze względu na ich powtarzalny i spamerski charakter, a także ma negatywny wpływ na użyteczność.

Ponadto architektura witryny stanie się dość nieporęczna i zapobiegnie odróżnianiu unikatowej wartości przez wyszukiwarki od dostarczania jej do serwerów SERP. Ostatnie badania pokazały, że jedna strona może być pozycjonowana dla kilku (dziesiątek, a nawet setek!) Słów kluczowych, co oznacza, że ​​może się wyświetlać w tej samej, oszałamiającej ilości SERPów.

Zaufaj doświadczeniu i powierz nam pozycjonowanie swojej strony internetowej.

Grupa Exception to firma z 12 letnim doświadczeniem w branży. Proces pozycjonowania zaczynamy od poznania Twojej branży i audytu witryny. Chcemy wiedzieć wszystko, o Twojej ofercie i poznać oczekiwania Twojego Klienta. Podczas audytu sprawdzimy : Tagi tytułu, meta tagi, kopiowanie strony, tytuł strony, atrybuty alt: kiedy już masz ustalone docelowe słowa kluczowe, czas zacząć je wdrażać.  Naszym słowem kluczowym było Pozycjonowanie Gdynia. Wspólnie zdecydujemy czy lepiej położyć nacisk na lokalne działania czy rozszerzyć ofertę. Dzięki temu wybierzemy słowa kluczowe idealnie pasujące do Twojej oferty.

Nasza firma stawia na współpracę i wynik. Wszystko to co zapewni nam sukces. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą i portfolio. Zadzwoń do nas lub wyślij nam wiadomość. Nie musisz nawet podejmować żadnych długoterminowych zobowiązań; po prostu porozmawiaj z nami i dowiedz się, co możemy zrobić dla Twojej firmy i witryny.Pozycjonowanie Gdynia

Korzyści ze współpracy z nami

 

Napisaliśmy bardzo dokładnie co to jest pozycjonowanie, wytłumaczyliśmy ten proces na przykładzie frazy Pozycjonowanie Gdynia oraz w punktach przedstawiliśmy podejmowane działania. Warunkiem dobrego funkcjonowania tych kilku elementów jest zaufanie agencji interaktywnej takiej jak nasza.

Co zyskujesz, oddając się pod naszą opiekę?

  • Wieloletnie doświadczenie

Pozycjonowanie to stale rozwijająca się dziedzina. Nasza firma od kilkunastu lat podąża za nowymi trendami, śledzi zmiany i wymagania wyszukiwarek i naszych Klientów. Wiemy, co zrobić, żeby Twoja strona zdobyła większy ruch i więcej potencjalnych klientów.

  • Zapewnimy Ci najlepsze wyniki

Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie, poznajemy jego oczekiwania i branże. Wspólnie działamy, aby osiągnąć sukces.

  • Monitorujemy i śledzimy wyniki

Wszystkie nasze działania są dokładnie przemyślane, zaplanowane i wykonane z należytą starannością. Wszystko wynika z opracowanej przez nas wcześniej strategii. Obserwujemy, śledzimy, optymalizujemy i informujemy naszych Klientów o zmianach i wynikach.

  • Co miesiąc wysyłamy raporty

Skrupulatnie rozliczamy się z naszej pracy. Każdego miesiaca informujemy o osiąganych wynikach.

  • Gwarantujemy Ci pełne bezpieczeństwo

Wszystkie nasze działania są legalne i bezpieczne. Nie narażamy naszych klientów na straty, blokady czy kary. Twoja strona jest z nami zupełnie bezpieczna.

  • Jesteśmy Twoim partnerem w biznesie

Wiemy, doskonale ile obowiązków ma osoba prowadząca swój biznes, dlatego pragniemy pracować z naszymi Klientami na partnerskich zasadach. Powierzając nam pozycjonowanie swojej strony www możesz możesz spać spokojnie.

 

Masz jakieś uwagi? Coś chciałbyś zmienić? A może mamy wyjaśnić jakieś zagadnienie?. Słuchamy naszych klientów i ich potrzeb. Doceniamy doświadczenie w danej branży i wiedzę. Szanujemy oczekiwania i wymagania naszych Klientów

Jesteś zainteresowany współpracą? Odezwij się do nas!

 

Centrum preferencji prywatności

Translate »